Melanievandijk.reismee.nl

Help help help

HELP ! Aangezien ik veel te veel leuke dingen doe en het iets wat druk heb kom ik niet aan mijn verhalen toe.. Maar vandaag is het zover ik zal weer wat van me laten horen ik heb genoeg om te vertellen en voor jullie genoeg om te lezen ( Dit word overigens poging 2 aangezien mijn internet afsloot en mijn volledige verhalen niet opgeslagen waren HEEL FIJN NOTTTT!! )

06 - 10 - 2014

Na een weekendje heerlijk bij komen op bunaken zijn we dan weer wakker geworden in ons eigen bedje om wakker te worden en terug te gaan naar de real life. UHM NOT! Vandaag hadden we nog heerlijk een dagje extra vrij en hebben dus besloten om heerlijk te gaan shoppen in Manado om vervolgens de avond nog even heerlijk uit eten te gaan bij de JAWELL! Mac we hadden het bordje gezien qua hoever het lopen zou zijn op de bord stond aan gegeven dat het 300 meter was, toen we aankwamen bij de mac bleek dat ze volgens ons de laatste 0 vergeten waren wat jeetje wat was dit een pokke eind lopen en sowieso geen 300 meter.
Toen we naar huis zouden na dat Chantal en ik onze cola en ijsthee hadden om gegooit ( die overigens wel bij bevult werd zodat we nog even konden genieten ) daarna hebben we de microlet gepakt naar de turminal om vervolgens in de bus te stappen naar Tondano heerlijk een uur en een kwartier in een te warme overvolle bus.. Na dat we thuis kwamen zijn we als een blok in slaap gevallen.

07 - 10 - 2014

Vandaag was het een lang dagje aangezien we eerst engels moesten geven en vervolgens de crea lessen gaven zodat we het simester konden afronden en daarna hebben we lekker rustig aan gedaan.

08 - 10 - 2014

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan en hebben onze crea lessen gegeven, vervolgens hebben we nog boodschappen gedaan met de meiden en Stefanus om heerlijk mijn verjaardags taart uit tekiezen.

09 - 10 - 2014

Vandaag begon de dag heel vroeg om precies te zijn om 00 : 00 wanntttt!!! TODAY ITS MY BIRTHDAY WOOPWOOP !!! GOODBYE 18 HELLO 19 !! Ik ging al dansent mijn nieuwe levensfase in aangezien we de radio van Denise knoeier luid hadden staan , na dat ik de felicitaties en de cadeautjes in ontvangst heb genomen zijn we allemaal lekker op bedje gekropen.

om 08:30 ging onze wekker weer omdat we nog even onze les engels moesten geven van te voren kwamen de kinderen om te feliciteren en zelfs cadeautjes te geven super lief. We konden niet lang blijven aangezien we hadden besloten om die middag naar de shopping mall te gaan en vervolgens te gaan eten met Stefanus en de pastoor. Toen we thuis waren heb ik nog even gezellig met mijn ouders Niels Anne en Marieke kunnen skypen wat super leuk was. Vervolgens ben ik heerlijk mijn bedje in gegaan want ik was aardig kapot.

10 - 10 - 2014

Vandaag hebben we heerlijk uit geslapen wat heel goed is gelukt aangezien we om 11 uur wakker werden en vervolgens onze crea lessen te gaan geven om daarna nog even met school bezig te gaan.

11 - 10 - 2014

Vandaag hebben we heel veel aandacht in school gestopt, en hebben vervolgens met pastoor en Djoeke gegeten toen we daar weer weg kwamen bleek dat we al heel lang in het restaurant hadden gezeten en dus nog even met school bezig konden om vervolgens lekker vroeg op bed konden.

12 - 10 - 1014

Vandaag hadden we de miss van pastoor was we totaal niet konden volgen aangezien alles in het indonesisch was en alles om het staan zitten staan zitten staan zitten zingen luisteren etc draaide.. Daarna gingen we eten met de pastoren en daarna gingen we naar huis na dat we thuis waren hebben we na het avond eten ( SPARERIBS !!! <3 ) met de kinderen gezongen gedanst etc.

13 - 10 - 2014

Vandaag hebben we weer de crea lessen gegeven en verder nog even met school bezig geweest om daarna nog met pastoor te gaan eten daarna had pastoor een afspraak met de kinderen. Wij hadden als idee om in de avond nog even een feest te geven aangezien het vollybal team 1e was geworden van Tondano en omdat morgen Chantal jarig is en ik jarig ben geweest ( 3 vliegen in 1 klap ^^ ) maar het gesprek tussen pastoor en de kinderen duurde tot 22:00 en eigenlijk moeten de kinderen dan op bed maar pastoor had ons verteld dat we een feest mochten geven tot 00:00 Na dat we dus een dik feest hadden kwam precies om 00:00 pastoor binnen we dachten dat hij boos was omdat we nog al wat lawaai hadden.. Toen alles stil was begon pastoor te lachen en zei ; eerst wil ik Chantal feliciteren en jongens nog 1 uurtje extra, super leuk en super gezellig we hebben er zeker van genoten. Na dat we naar huis zouden vroegen de ouderen jongens en pastoor of we bij hun even een paar glaasjes sopie kwamen drinken, vervolgens lagen we rond 3:00 op bed.

14 - 10 - 2014

Toen ik vandaag wakker werd voelde ik me gewoon wel goed alleen een beetje moe na dat ik koffie en brood had gehad viel het schijnbaar niet goed en heb ik na de engelse les alles er uit gegooid. Dat werd een bed dagje voor mij terwijl het super heet was.. Iedereen ging naar Manado om uit eten te gaan voor Chantal haar verjaardag ik bleef alleen thuis. Vervolgens na ik gegeten had de avond en heel veel geslapen had voelde ik me al wel wat beter maar niet op en top fit. Toen ik naar de Asrama ging om het afval weg te gooien kon ik meteen figureren als dokter omdat er iemand een bloed neus had toen ik weer naar huis ging kwamen Gerald en Vega langs omdat ze zeiden dat het niet veilig was in de avond alleen te zijn als blanke.. Na dat we even zaten viel al het stroom uit.. Toen zijn we naar de asrama gegaan zodat we een beetje licht hadden..

Nu is onze stroom uit.. en dus heb ik geen punt waar ik mijn laptop kan opladen en hij valt dus bijna uit om te voorkomen dat ik alles weer kwijt ben zal ik nu mijn verhaal alvast uploaden en maak ik straks een vervolg.

Liefs Melanie xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!